SPIL Centrum Genderdal

Basisschool De Troubadour vormt samen met kinderopvangorganisatie Korein SPIL-centrum Genderpark. SPIL staat voor Spelen, Integreren en Leren.

Het doel van het SPIL-centrum is de ontwikkeling van kinderen van 0 tot 12 jaar zo goed mogelijk te laten verlopen en indien gewenst ondersteuning te bieden aan u als ouder bij de opvoeding en ontwikkeling van uw kind.

Het belang van uw kind staat voorop in alles wat we doen. Dat betekent dat Korein en de Troubadour nauw samenwerken en er structureel overleg is tussen de verschillende partners. Als het wenselijk dat de ontwikkeling van uw kind besproken wordt in het brede SPIL-zorgteam dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld en de uitkomst wordt met u besproken.