Aanmelden nieuwe leerlingen

Bent u op zoek naar een basisschool voor uw kind?
Op de Troubadour helpen we u graag bij het maken van deze belangrijke keuze.

Goede voorlichting over onze school, de mogelijkheid om sfeer te proeven in de klassen en een persoonlijke kennismaking vinden wij daarbij van belang. Op het moment dat u voor onze school kiest is het belangrijk dat u een goed gevoel heeft bij de school en dat deze aan uw verwachtingen voldoet.
Daarom plannen we graag een rondleiding en een persoonlijk gesprek met u in. Dit is mogelijk vanaf het moment dat uw kind 2 jaar oud is.

Postcodegebied
Daarnaast werkt onze school op dit moment met een postcodegebied. Alleen kinderen uit bepaalde postcodegebieden en straatnamen komen in aanmerking voor een inschrijving op onze school. Welke postcodes en straten dit precies zijn kunt u hieronder teruglezen.

Ouders met de postcodes 5616, 5615 of 5611 én binnen een bepaalde cirkel van straten rondom de school  komen in aanmerking voor een rondleiding & kennismaking.
Uw adres moet binnen de cirkel van de onderstaande straten liggen:
Botenlaan – Strijpsestraat – Frederiklaan – Gagelstraat – Vonderweg – Mathildelaan – Emmasingel – Keizersgracht – Wal – Jan Smitzlaan – Edenstraat – Van Meursstraat – Jacob van Maerlantlaan – Boutenslaan – Keizer Karel V Singel – Limburglaan – Botenlaan.

Er is op dit moment geen ruimte in groep 6 om nieuwe leerlingen aan te nemen die binnen ons postcodegebied wonen. In alle andere groepen is er nog wel plaats.

Aangezien kinderen op onze school altijd centraal staan is ook uw kind van harte welkom tijdens de rondleiding.
We vertellen graag u over onze visie op goed onderwijs, laten u uitgebreid onze prachtige nieuwe school zien en geven antwoord op al uw vragen. Daarnaast zijn we ook benieuwd naar wat u belangrijk vindt.

Nieuwsgierig geworden? Maak dan snel een afspraak door onderstaand formulier in te vullen.

Graag tot ziens!

Formulier voor een rondleiding & kennismakingsgesprek